Salutare!

Este ora

Cum să slăbeşti 5 kg intr-o saptamana


Sa dai jos multe kilograme intr-un timp scurt nu e tocmai cea mai buna varianta de  luat in calcul atunci cand vrei sa slabesti. Rezultatele optime le obtii atunci cand
iti impui un nou stil de viata.  

 
 Mâncaţi încet şi să vă opriţi atunci când nu vă mai e foame. Porţiile nu trebuie să fie mai mari decât palmele, pentru că stomacul are aproximativ dimensiunile unui pumn.
 Pastele albe, orezul alb şi pâinea albă asigură foarte puţini nutrienţi şi sunt transformate foarte rapid în zahăr. Astfel vă va fi foame în continuare şi vă va fi poftă de dulciuri.
 Există grăsimi bune şi grăsimi rele. Cele bune sunt esenţiale pentru funcţionarea organismului şi sprijină procesul de slăbire, cum sunt , spre exemplu, grăsimile pe care le conţin carnea de peşte, avocado, sau nucile şi alunele.Grăsimile rele, pe de altă parte, ar trebui evitate.
 Recomandăm să mâncaţi trei mese importante şi două sau trei gustări sănătoase în fiecare zi. Astfel vă veţi asigura nivelul optim de nutrienţi şi de energie şi vă veţi ţine foamea sub control. Alegeţi gustări neprocesate, cu un conţinut scăzut de zahăr, cum sunt alunele, morcovii, sau ţelina.
loading...
 Stresul modifică echilibrul hormonal, încetineşte metabolismul şi face organismul să depoziteze mai multă grăsime, în special în partea de mijloc a corpului. Stresul are acelaşi imapct asupra organismului ca şi zahărul, vă face să poftiţi la alimente nepotrivite, în special la gustări foarte sărate, grase, sau dulciuri. Relaxaţi-vă la masă, mâncaţi încet şi acordaţi meselor prioritatea pe care o merită. Nu citiţi, nu vă uitaţi la televizor şi nu lucraţi la computer în timp ce mâncaţi.
 Exerciţiile sunt foarte importante pentru starea generală de sănătate, pentru energie, dar şi pentru menţinerea siluetei. Începeţi uşor dacă nu sunteţi o persoană activă. Plimbaţi-vă în parc, urcaţi pe scări în loc să luaţi liftul, sau coborâţi din autobuz cu o staţie înainte să ajungeţi la destinaţie şi continuaţi drumul pe jos, pentru început.
 Organismul are nevoie constant de "combustibil" ca să funcţioneze. Dacă săriţi mesele, nivelurile de zahăr şi de energie vor scădea, astfel că veţi fi tentaţi să mâncaţi mai mult, în special dulciuri, sau să beţi cafea sau ceai negru pentru a vă pune pe picioare.
loading...

Calculatorul merge încet? Optimizaţi performanţele calculatorului si prelungiţi-i durata de viaţă!

 Calculatorul dumneavoastra a devenit, in ultima vreme, din ce in ce mai lent? V-ati simtit vreodata iritat si enervat, asteptind dupa cal...

loading...